Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 58 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influenceHuszti Ilona; Густі Ілона
2021A beregszászi főiskola angol szakának története (1996–2020)Huszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке
2021The role of context in creating meaningIlona Lekhner; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона; Lechner Ilona
2021Homework: To do it or not?Huszti Ilona; Густі Ілона
2009Beregszászi magyar tannyelvű iskolába járó ötödikesek identitástudata és a nyelvtanulás közötti összefüggésekHuszti Ilona; Густі Ілона
2017A tanárok nyelvtudásszintjének szerepe az angoloktatásban a kárpátaljai magyar iskolákbanHuszti Ilona; Густі Ілона
2021Prospective English language and culture teachers professional and methodical training at the bachelor and master levels at higher education institution in TranscarpathiaHuszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Kateryna Lizak; Lizák Katalin; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке; Лізак Катерина
2003Why teachers of English in Transcarpathian Hungarian schools apply the oral reading technique at the English lessonsHuszti Ilona; Густі Ілона
2000Teaching reading as a receptive skillHuszti Ilona; Густі Ілона
2022Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання)Густі Ілона; Huszti Ilona; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta