Browsing by Author Katalin Hnatyk

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 20 of 20 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2018An Insight into the Mysteries of Learning Hungarian as a Foreign LanguageKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2018Language Learners’ Motivation to Hungarian as a Foreign Language in TranscarpathiaKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2019A magyar mint idegen nyelv tanulásának lehetséges buktatói nyelvtanulói szemmelHnatik Katalin; Гнатик Каталін; Katalin Hnatyk
2018A MagyarOK tankönyvcsalád a magyar mint idegen nyelv oktatásában KárpátaljánHnatik Katalin; Гнатик Каталін; Katalin Hnatyk
2018New Winds in Foreign Language Teaching in TranscarpathiaKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2021-02-01Pedagogical conditions of development of professional potential of future foreign language teachers in the process of their professional trainingKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2021Research of Ethical Competence of Future Doctors at Medical UniversitiesLarysa Dudikova; Iryna Melnychuk; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor; Oleksandr Didenko; Petro Luzan; Дудікова Лариса; Мельничук Ірина; Гнатик Каталін; Фодор Катерина; Діденко Олександр; Лузан Петро; Hnatik Katalin; Fodor Katalin
2020Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичностіГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2022Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практикиГнатик Каталін; Фодор Катерина; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor; Hnatik Katalin; Fodor Katalin
2020Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin; Лізак Катерина; Kateryna Lizak; Lizák Katalin
2022Праксеологічний аспект викладання іноземної мови: від відбору навчальних матеріалів до розробки алгоритму роботи з професійно зорієнтованим текстомГнатик Каталін; Лехнер Ілона; Hnatik Katalin; Lechner Ilona; Katalin Hnatyk; Ilona Lekhner
2019Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категоріяГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категоріїГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin