Browsing by Author Леврінц Маріанна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 39  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Conceptualizing effective teachingLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020The effect of teacher immediacy on classroom communicationLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2017Evolving Language Teacher RolesLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020Learning to teach effectivelyLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2018Relationship between communication style and effective teachingЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Training an andragogue as a specialist in adult educationLevrints Marianna; Oros Ildiko; Samoilenko Oksana; Dubaseniuk Oleksandra; Stratan-Artyshkova Tetiana; Gunko Nataliіa; Lőrincz Marianna; Orosz Ildikó; Леврінц Маріанна; Орос Ільдіко; Самойленко Оксана; Дубасенюк Олександра; Стратан-Артишкова Тетяна; Гунько Наталія
2019Гуманізм як концептуальна основа фахової підготовки вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Законодавче забезпечення системи підготовки вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Моделі підготовки майбутніх учителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Модернізація вітчизняної системи підготовки вчителів іноземних мов на основі прогресивних ідей американського досвідуЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Онтологія проблеми фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США.Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Організаційно-змістові підходи до підготовки вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Особливості реалізації конструктивізму в системі підготовки вчителів та підходах до викладання іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Порівняльний аналіз професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні і СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2011Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні та УгорщиніЛеврінц Маріанна; Козубовська Ірина; Kozubovska Iryna; Levrints Marianna; Lőrincz Marianna
2020Практична підготовка вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у зарубіжних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna