Acta Academiae Beregsasiensis Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 221 до 240 з 252
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Tantárgy a perifériánSzamborovszkyné Nagy Ibolya; Самборовскі-Нодь Ібоя; Ibolya Szamborovszky-Nagy
2013Mire használható valójában az iskolai történelemtankönyv?Szamborovszkyné Nagy Ibolya; Самборовскі-Нодь Ібоя; Ibolya Szamborovszky-Nagy
2010Az iskolairányítás szakmai átalakítására tett próbálkozás a Szovjetunióban (1982-91)Szamborovszkyné Nagy Ibolya; Самборовскі-Нодь Ібоя; Ibolya Szamborovszky-Nagy
2010Az iskolaügy alakulása a Szovjetunióban a második világháború utáni években (1944–1953)Szamborovszkyné Nagy Ibolya; Самборовскі-Нодь Ібоя; Ibolya Szamborovszky-Nagy
2007A nemzeti történelem oktatásáról Kárpátalján két felmérés tükrébenSzamborovszkyné Nagy Ibolya; Самборовскі-Нодь Ібоя; Ibolya Szamborovszky-Nagy
2006A Rákóczi-szabadságharc az ukrajnai történelemtankönyvekbenSzamborovszkyné Nagy Ibolya; Самборовскі-Нодь Ібоя; Ibolya Szamborovszky-Nagy
2017The role of teachers’ language proficiency in teaching English in the Transcarpathian Hungarian schools in UkraineHuszti Ilona; Густі Ілона
2008Размышления над лагерной тематикой в романах В. Гроссмана «Жизнь и судьба», И. Кертеса «Обездоленность» и в произведении С. Довлатова «Зона. Записки надзирателя»Барань Адальберт; Bárány Béla; Baran Adalbert
2009Altersspezifische Merkmale des Fremdsprachenerwerbs und FremdsprachunterrichtsIlona Lekhner; Лехнер Ілона; Lechner Ilona
2010A kétnyelvű környezetben történő gyermekkori írott nyelv-elsajátítás elméleti háttereLechner Ilona; Ilona Lekhner; Лехнер Ілона
2010Spielerische Arbeitsformen im FremdsprachunterrichtIlona Lekhner; Лехнер Ілона; Lechner Ilona
2011Recenzió: Hires-László Kornélia: "Az öreg fát már nagyon nehéz kivágni". A nemzeti és lokális identitás faktorai az ezredfordulón a kárpátaljai magyar közösségbenLechner Ilona; Ilona Lekhner; Лехнер Ілона
2011Teaching English to young learners through stories: Implementing story-based language teaching methodology in pre-service teacher trainingIlona Lekhner; Baran Ielyzaveta; Fábián Márta; Huszti Ilona; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Фабіян Марта; Лехнер Ілона; Барань Єлизавета; Густі Ілона
2012Teaching and learning a second language and a foreign languageBaran Ielyzaveta; Ilona Lekhner; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Густі Ілона; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Лехнер Ілона
2013Újszerű kifejezések a kárpátaljai magyar nyelvhasználatban (kérdőíves kutatás)Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Лехнер Ілона
2013The Culture of Speech in Cross-Cultural CommunicationTomash Vrabel; Vrábely Tamás; Врабель Томаш
2011Kárpátaljai magyar tanulók tanár- és tanulóképe egy metaforakutatás tükrébenNagy-Kolozsvári Enikő; Надь-Коложварі Еніке
2012A Ratio Educationis tudásértelmezéseNagy-Kolozsvári Enikő; Надь-Коложварі Еніке
2015Autentikus mesék, történetek használata az angol nyelvi órákon kárpátaljai magyar iskolákbanNagy-Kolozsvári Enikő; Надь-Коложварі Еніке
2003Естетико-психологічна концепція Дж. Гарднера - письменника-реалістаБарань Адальберт; Bárány Béla; Baran Adalbert
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 221 до 240 з 252