Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/262
Назва: Relationships between oral reading and reading comprehension
Інші назви: Взаємозвязки між читанням вголос та розумінням прочитаного тексту
Автори: Huszti Ilona
Густі Ілона
Ключові слова: oral reading;reading comprehension
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Вид документа: dc.type.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In В.І. Смоланка (гол. ред.): Актуальні проблеми міжнародних відносин та міжнародного бізнесу. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (27 жовтня 2016 року, м. Ужгород). Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. с. 145-148.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The aim of the study was to investigate how reading aloud as a type of reading and reading comprehension as the main goal of reading are related. The pupils participating in the study were 44 twelve-year-old Hungarian learners of English living in Transcarpathia, Ukraine. The study proved that retelling as a measure to test reading comprehension is less valid, because it tests learners’ memory rather than their comprehension. Furthermore, it is a big strain on learners to remember details of a story. Thus, teachers had better use comprehension questions to check how well learners understood texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/262
ISBN: 978-617-7333-26-4
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huszti_I_Relationships_between_oral_reading_and_reading_comprehension_2016.pdfIn В.І. Смоланка (гол. ред.): Актуальні проблеми міжнародних відносин та міжнародного бізнесу. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (27 жовтня 2016 року, м. Ужгород). Ужгород, Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. с. 145-148.415.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons