Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 41.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні та УгорщиніКозубовська Ірина; Леврінц Маріанна; Kozubovska Iryna; Levrints Marianna; Lőrincz Marianna
2019-05Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у зарубіжних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Стандарти й вимоги до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Особливості реалізації конструктивізму в системі підготовки вчителів та підходах до викладання іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2018Relationship between communication style and effective teachingLevrints Marianna; Lőrincz Marianna; Леврінц Маріанна
2014Цілі в структурі мотивації професійно-педагогічної діяльності майбутніх вчителів іноземних мовЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2012Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в УгорщиніЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2017Evolving Language Teacher RolesLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna