Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2879
Назва: Barriers to utilizing listening strategies by EFL learners and their pedagogical implications
Інші назви: Бар’єри у застосуванні стратегій іншомовного слухання та їх педагогічні імплікації
Автори: Viktoriya Kochish
Кочіш Вікторія
Kocsis Viktória
Ключові слова: listening skills;development;barriers
Дата публікації: 2023
Видавництво: Filológia Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Kocsis Viktória: Barriers to utilizing listening strategies by EFL learners and their pedagogical implications. Filológia Tanszék, Beregszász, 2023. 87 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2879
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Angol Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kocsis_Viktoria_Barriers_to_utilizing_listening_strategies_by_efl_learners_2023.pdfKocsis Viktória: Barriers to utilizing listening strategies by EFL learners and their pedagogical implications. Filológia Tanszék, Beregszász, 2023. 87 p.634.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons