Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/298
Назва: Students’ approaches to vocabulary learning and their relarionship to achievement level
Інші назви: Підходи студентів до навчання англомовної лексики та їх звязок з успішністю
Автори: Petrusinec András
Петрушинець Андрій
Ключові слова: students’ approaches;vocabulary learning;achievement level
Дата публікації: 2020
Видавництво: Filológia Tanszék
Вид документа: dc.type.bachelor
Бібліографічний опис: Petrusinec András: Students’ approaches to vocabulary learning and their relarionship to achievement level. Filológia Tanszék, Beregszász, 2020. 68 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/298
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Angol Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrusinec_A_Students_approaches_to_vocabulary_learning_and_their_relarionship_2020.pdfPetrusinec András: Students’ approaches to vocabulary learning and their relarionship to achievement level. Filológia Tanszék, Beregszász, 2020. 68 p.1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons