Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/326
Назва: Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженнях
Автори: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Ключові слова: педагогічна освіта;вчитель іноземних мов;психолого-педагогічні дослідження;зарубіжний досвід
Дата публікації: 2020
Видавництво: ГО «Інститут інноваційної освіти»
Вид документа: dc.type.otherconferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In С. К. Бурма (відп. ред.): Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26–27 червня 2020 р.). Київ, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2020. с. 27-32.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті розглянуто стан вивченості проблеми підготовки вчителів іноземних мов у психолого-педагогічних дослідженнях вітчизняних учених. З'ясовано, що означена проблема розробляється у кількох напрямах, а саме загальні теоретико-методологічні та методичні основи фахової підготовки вчителів-філологів, прогресивний зарубіжний досвід підготовки вчителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/326
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_Problema_pidhotovky_maibutnikh_uchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdfIn С. К. Бурма (відп. ред.): Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26–27 червня 2020 р.). Київ, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2020. с. 27-32.379.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons