Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5088
Назва: Gamification in English language learning: Insights from empirical research
Інші назви: Гейміфікація у вивченні англійської мови: результати емпіричних досліджень
Автори: Fazekas Ruben
Huszti Ilona
Фазекаш Рубен
Густі Ілона
Ключові слова: motivation;gamification;English language learning;effects of gamification techniques on student engagement and performance;Transcarpathia;мотивація;гейміфікація;вивчення англійської мови;вплив методів гейміфікації на залученість та успішність студентів;Закарпаття
Дата публікації: 19-лип-2025
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»-Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління
Вид документа: dc.type.researchArticle
Бібліографічний опис: In Вісник науки та освіти. (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія»,Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). 2025. Випуск 6(36). с. 730-738.
Серія/номер: (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія»,Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»);Випуск 6(36)
Короткий огляд (реферат): Abstract. Motivation is crucial for successful foreign language learning, particularly English, given its global importance and role as a lingua franca. While previous research has explored motivation and the integration of gamification, defined as using game elements in non-game environments, in educational settings, there's a notable gap in understanding how it specifically boosts motivation and learning outcomes in English language classes within Transcarpathian secondary schools. In this multilingual environment, traditional teaching methods might not fully meet all student needs. This study addresses this gap by investigating the practical implementation and impact of gamification on student motivation and English language learning among secondary school students in Transcarpathia. We aim to shed light on how these techniques are applied and their effects on student involvement and academic results. The research involved an in-depth analysis of questionnaire responses from 25 secondary English teachers in Transcarpathia, Ukraine. The questionnaire gathered rich insights into teachers' experiences, views, the challenges they face in designing gamified lessons, the frequency of game use, preferred game types, and primary objectives for implementing gamification. Our findings demonstrate that gamification is highly valued and widely integrated into English lessons, with all participating teachers acknowledging its benefits and crucial role in language acquisition. Teachers frequently use adaptable games across all age groups, primarily to enhance active student participation, make lessons more enjoyable, and promote both competition and cooperation. Games were found to significantly boost vocabulary expansion, improve essential language skills, and effectively reinforce learned material. While digital tools are increasingly utilized, traditional methods remain vital, suggesting a blended approach. Further research is needed to pinpoint specific gamified design elements for optimal learning outcomes and to address potential implementation challenges in such contexts.
Резюме. Мотивація є вирішальною для успішного вивчення інозем- них мов, особливо англійської, враховуючи її глобальне значення та роль як лінгва франка. Хоча попередні дослідження вивчали мотивацію та інтегра- цію гейміфікації, що визначається як використання ігрових елементів у неігрових середовищах, в освітніх установах, існує помітна прогалина в ро- зумінні того, як саме вона підвищує мотивацію та результати навчання на уроках англійської мови в загальноосвітніх школах Закарпаття. У цьому ба- гатомовному середовищі традиційні методи викладання можуть не повною мірою відповідати всім потребам учнів. Тому, наше дослідження спрямо- ване на заповнення цієї прогалини шляхом вивчення практичного впровадження та впливу гейміфікації на мотивацію учнів та вивчення анг- лійської мови серед учнів середніх шкіл Закарпаття. У статті висвітлено, як ці методи застосовуються та їхній вплив на залученість учнів та їхні акаде- мічні результати. Дослідження включало поглиблений аналіз відповідей на анкети від 25 вчителів англійської мови середніх шкіл Закарпаття. В анкеті є відомості про досвід вчителів, їхні погляди, виклики, з якими вони стикаються при розробці гейміфікованих уроків, частоту використання ігор, переважні типи ігор та основні цілі впровадження гейміфікації. Наші висновки демонстру- ють, що гейміфікація високо цінується та широко інтегрована в уроки англійської мови, причому всі вчителі-учасники визнають її переваги та ключову роль у вивченні мови. Вчителі часто використовують адаптовані ігри для всіх вікових груп, головним чином для підвищення активної участі учнів, створення приємної атмосфери на уроках та сприяння співпраці. Встановлено, що ігри значно сприяють розширенню словникового запасу, покращенню важливих мовних навичок та ефективному закріпленню вивче- ного матеріалу. Хоча цифрові інструменти використовуються все частіше, традиційні методи залишаються життєво важливими, що свідчить про змі- шаний підхід. Необхідні подальші дослідження для визначення конкретних гейміфікованих елементів дизайну для досягнення оптимальних результатів навчання та вирішення потенційних викликів впровадження в таких кон- текстах.
Опис: Редакційна колегія: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/editirial-team Зміст: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/view/371
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5088
ISSN: 2786-6165 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fazekas_Huszti_Gamification_in_English_language_2025.pdfIn Вісник науки та освіти. (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія»,Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). 2025. Випуск 6(36). с. 730-738.988.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons