Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 195 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Teaching and learning a second language and a foreign languageBaran Ielyzaveta; Ilona Lekhner; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Густі Ілона; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Лехнер Ілона
2010Fifth graders’ receptive skills in English and UkrainianBaran Ielyzaveta; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Густі Ілона; Фабіян Марта
2019Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категоріїГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичностіГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категоріяГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2018An Insight into the Mysteries of Learning Hungarian as a Foreign LanguageKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2020Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin