Hnatik Katalin Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 23
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Професійний потенціал майбутніх вчителів іноземної мови vs професійна ідентичність: концептуальний взаємозв’язокГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Angol-ukrán-magyar szótár az „English for Accounting” tankönyvhöz nappali és levelező tagozatos „Számvitel és adózásügy” szakos hallgatók számáraHnatik Katalin; Fodor Katalin; Jablonykó Anatolij; Гнатик Каталін; Фодор Катерина; Яблонько Анатолій; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor
2020Magyar nyelvoktatás másként…Hnatik Katalin; Гнатик Каталін; Katalin Hnatyk
2022Граматичний аспект вивчення іноземної (англійської) мови: від теорії до практикиГнатик Каталін; Фодор Катерина; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor; Hnatik Katalin; Fodor Katalin
2022Праксеологічний аспект викладання іноземної мови: від відбору навчальних матеріалів до розробки алгоритму роботи з професійно зорієнтованим текстомГнатик Каталін; Лехнер Ілона; Hnatik Katalin; Lechner Ilona; Katalin Hnatyk; Ilona Lekhner
2021Research of Ethical Competence of Future Doctors at Medical UniversitiesLarysa Dudikova; Iryna Melnychuk; Katalin Hnatyk; Kateryna Fodor; Oleksandr Didenko; Petro Luzan; Дудікова Лариса; Мельничук Ірина; Гнатик Каталін; Фодор Катерина; Діденко Олександр; Лузан Петро; Hnatik Katalin; Fodor Katalin
2021-02-01Pedagogical conditions of development of professional potential of future foreign language teachers in the process of their professional trainingKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2020Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Організація ексериментального дослідження та аналіз результатів розвитку професійного потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовкиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2018A MagyarOK tankönyvcsalád a magyar mint idegen nyelv oktatásában KárpátaljánHnatik Katalin; Гнатик Каталін; Katalin Hnatyk
2018Language Learners’ Motivation to Hungarian as a Foreign Language in TranscarpathiaKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2020Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Педагогічні умови і структурно-функціональна модель формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin; Лізак Катерина; Kateryna Lizak; Lizák Katalin
2019Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категоріяГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2018An Insight into the Mysteries of Learning Hungarian as a Foreign LanguageKatalin Hnatyk; Гнатик Каталін; Hnatik Katalin
2020Актуальність формування суб’єктності майбутніх бакалаврів іноземної мови як складової професійної ідентичностіГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2020Структура професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категоріїГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 23