Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1335
Cím: Interrelations between reading aloud and reading comprehension from the teachers’ perspective
Szerző(k): Густі Ілона
Huszti Ilona
Kulcsszavak: reading aloud;reading comprehension;teachers of English as a foreign language;читання вголос;розуміння прочитаного тексту;викладачі англійської як іноземної мови
Kiadás dátuma: 2017
Típus: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Hivatkozás: In Коцур В.П. (гол. ред.): Матеріали ХХХІ. Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Збірник наукових праць. Випуск 31. Переяслав-Хмельницький, 2017. с. 305-308.
Sorozat neve/Száma.: ;Випуск 31.
Absztrakt: Abstract. The article describes the relationships between reading aloud in English and reading comprehension. The author intends to analyse them from the perspective of teachers of English as a foreign language.
Резюме. У статті розглядаються взаємозв’язки між читанням вголос та розумінням прочитаного тексту англійською мовою. Автор має намір їх проаналізувати з перспективи викладачів англійської як іноземної мови.
Leírás: https://d6scj24zvfbbo.cloudfront.net/12ac69b5c0bec343f11779551473023e/200000195-31e1132dae/%D0%97%D0%B1i%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2031.pdf?ph=0a30397da1
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1335
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Huszti Ilona

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Huszti_I_Interrelations_between_reading_aloud_and_reading_comprehension_2017.pdfIn Коцур В.П. (гол. ред.): Матеріали ХХХІ. Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Збірник наукових праць. Випуск 31. Переяслав-Хмельницький, 2017. с. 305-308.597.14 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons