Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1335
Назва: Interrelations between reading aloud and reading comprehension from the teachers’ perspective
Автори: Густі Ілона
Huszti Ilona
Ключові слова: reading aloud;reading comprehension;teachers of English as a foreign language;читання вголос;розуміння прочитаного тексту;викладачі англійської як іноземної мови
Дата публікації: 2017
Вид документа: dc.type.other.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Коцур В.П. (гол. ред.): Матеріали ХХХІ. Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Збірник наукових праць. Випуск 31. Переяслав-Хмельницький, 2017. с. 305-308.
Серія/номер: ;Випуск 31.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The article describes the relationships between reading aloud in English and reading comprehension. The author intends to analyse them from the perspective of teachers of English as a foreign language.
Резюме. У статті розглядаються взаємозв’язки між читанням вголос та розумінням прочитаного тексту англійською мовою. Автор має намір їх проаналізувати з перспективи викладачів англійської як іноземної мови.
Опис: https://d6scj24zvfbbo.cloudfront.net/12ac69b5c0bec343f11779551473023e/200000195-31e1132dae/%D0%97%D0%B1i%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2031.pdf?ph=0a30397da1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1335
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Huszti Ilona

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huszti_I_Interrelations_between_reading_aloud_and_reading_comprehension_2017.pdfIn Коцур В.П. (гол. ред.): Матеріали ХХХІ. Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Збірник наукових праць. Випуск 31. Переяслав-Хмельницький, 2017. с. 305-308.597.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons