Lőrincz Marianna Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 39
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020-06Іншомовна педагогічна освіта в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах США. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Фахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: Теоретико-методичні засадиЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna; Кузьмінський Анатолій; Kuzminszkij Anatolij; Anatoliy Kuzminskyy
2020Модернізація вітчизняної системи підготовки вчителів іноземних мов на основі прогресивних ідей американського досвідуЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2012Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в УгорщиніЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020The effect of teacher immediacy on classroom communicationLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020Система підготовки вчителів іноземних мов в УкраїніЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Хронологізація моделей підготовки вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2011Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні та УгорщиніКозубовська Ірина; Леврінц Маріанна; Kozubovska Iryna; Levrints Marianna; Lőrincz Marianna
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2017Evolving Language Teacher RolesLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020Training an andragogue as a specialist in adult educationSamoilenko Oksana; Dubaseniuk Oleksandra; Oros Ildiko; Levrints Marianna; Stratan-Artyshkova Tetiana; Gunko Nataliіa; Orosz Ildikó; Lőrincz Marianna; Самойленко Оксана; Дубасенюк Олександра; Орос Ільдіко; Леврінц Маріанна; Стратан-Артишкова Тетяна; Гунько Наталія
2020Сучасні тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти в УкраїніЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2018Conceptualizing effective teachingLevrints Marianna; Леврінц Маріанна; Lőrincz Marianna
2020Практична підготовка вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2020Організаційно-змістові підходи до підготовки вчителів іноземних мов в університетах СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 39