Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Title: ХРОНОЛОГІЗЯЦІЯ МОДЕЛЕЙ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США
Authors: Lőrincz Marianna
Keywords: модель;класифікація;іншомовна освіта;вчитель іноземних мов;вища педагогічна освіта;США
Issue Date: 2020
Publisher: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Type: Thesis
Series/Report no.: Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»;Випуск 59, 2020
Abstract: У статті представлено авторську класифікацію моделей підготовки вчителів-філологів у США на основі хронологічного критерію. Виділено інтуїтивну, біхевіористичну або ремісницьку, науково-прикладну, рефлексивну та критичну моделі.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/325
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chronolohizacija_vagott.pdfМатеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» (Випуск 59). Переяслав: Університет Григорія Сковороди в Переяславі.2020. pp. 199-202.705.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.