Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4198
Назва: The relationship between students' perceptual learning style preferences, language learning strategies and vocabulary size
Інші назви: Взаємозв’язок між перцептивними стилями навчання, стратегіями вивчення мови та обсягом словникового запасу
Автори: Barbara Csuri
Csüri Barbara
Чурі Барбара
Ключові слова: learning style;preferences;learning strategies
Дата публікації: 2024
Видавництво: Filológia Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Csüri Barbara: The relationship between students' perceptual learning style preferences, language learning strategies and vocabulary size. Filológia Tanszék, Beregszász, 2024. 77 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4198
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Angol Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Csuri_Barbara_The_relationship_between_students_perceptual_learning.pdfCsüri Barbara: The relationship between students' perceptual learning style preferences, language learning strategies and vocabulary size. Filológia Tanszék, Beregszász, 2024. 77 p.756.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons