Browsing by Author Густі Ілона

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 31 to 49 of 49 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2004Problems trainee teachers encounter during a three-month teaching practice in TranscarpathiaHuszti Ilona; Густі Ілона
2013The Process of Becoming a Teacher as Viewed by Mentors and Will-be TeachersHuszti Ilona; Густі Ілона
2021Prospective English language and culture teachers professional and methodical training at the bachelor and master levels at higher education institution in TranscarpathiaHuszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Kateryna Lizak; Lizák Katalin; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке; Лізак Катерина
2020Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influenceHuszti Ilona; Густі Ілона
2018Realisation of reflective teaching during the teaching practice of English major studentsHuszti Ilona; Густі Ілона
2016Relationships between oral reading and reading comprehensionHuszti Ilona; Густі Ілона
2021The role of context and relevance in translating European Union textsIlona Lekhner; Lechner Ilona; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона
2021The role of context in creating meaningIlona Lekhner; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона; Lechner Ilona
2017The role of teachers’ language proficiency in teaching English in the Transcarpathian Hungarian schools in UkraineHuszti Ilona; Густі Ілона
2017A tanárok nyelvtudásszintjének szerepe az angoloktatásban a kárpátaljai magyar iskolákbanHuszti Ilona; Густі Ілона
2012Teaching and learning a second language and a foreign languageBaran Ielyzaveta; Ilona Lekhner; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Густі Ілона; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Лехнер Ілона
2013Teaching English to Young Learners (TEYL): Insights and practical tips from a diary studyHuszti Ilona; Густі Ілона
2011Teaching English to young learners through stories: Implementing story-based language teaching methodology in pre-service teacher trainingIlona Lekhner; Baran Ielyzaveta; Fábián Márta; Huszti Ilona; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Фабіян Марта; Лехнер Ілона; Барань Єлизавета; Густі Ілона
2011The teaching practicum and becoming a competent teacherHuszti Ilona; Густі Ілона
2000Teaching reading as a receptive skillHuszti Ilona; Густі Ілона
2009The use of learner reading aloud in the English lesson: a look at the micro and macro levels of oral readingHuszti Ilona; Густі Ілона
2016Valóban a két(tan)nyelvű oktatás a legjobb megoldás?Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta; Csernicskó István; Черничко Степан; Csernicsko Istvan; Huszti Ilona; Густі Ілона
2003Why teachers of English in Transcarpathian Hungarian schools apply the oral reading technique at the English lessonsHuszti Ilona; Густі Ілона
2022Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання)Густі Ілона; Huszti Ilona; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta